Feijoo el felón.

Ir abajo

Feijoo el felón.

Mensaje  antonio. el Miér Sep 21, 2011 7:39 pm

No me gusta mucho ser tan directo, pero estoy convencido: Feijoo es un traidor y un sinvergüenza que solo aspira al poder. Ya sé, ya sé, esto no gusta oírlo. Es normal. Por mucho que digamos la ideología pesa más que las razones ¿ No es así ? En función de ella unos son buenos y otros malos por el mero hecho de ser afines o contrarios, no hay témino medio o la mas mínima objetividad a la hora de juzgar a "los nuestros". No confío en este PP, son unos trepas o unos carcas, Feijoo, Rey Varela, Rajoy, Gallardón ... ¿ Esto que es ? Fíjense, un Sr como Fraga, ese que morirá pegado al sillón y creyendo que la calle es suya, fué quién sumió a Galicia en la inmersión lingüística, Camps lo hizo en Valencia ( no se que pinta el valenciano como lengüa en la enseñanza, de eso no se habla en la constitucicón ), o en Las Baleares... Sí, señor. Allá donde haya gobernado el PP se ha puesto el mono nacionalista y ha hecho mas daño que todo el PSOE junto. No me creen. Vale, vamos a ver el Blog de Feijoo y juzguen ustedes:

" Tras o día de onte, e logo de poñer os pes na terra de novo, diríxome aos seguidores do meu blog, a todos os galegos e a todas as galegas para dar as grazas.

A nosa victoria electoral abre a esperanza en Galicia e en moitos outros lugares de España. Por isto, poño o meu traballo e o meu sacrificio a disposición de Galicia, para saír da crise económica.

Todos votaron polo que vían mellor para a nosa comunicade, e por iso pídovos a todos que me acompañedes nun momento difícil e apaixonante. Neste escenario comprométome a traballar dende hoxe mesmo para rexenerar a vida política galega e mellorar o autogoberno, aínda que a miña principal prioridade, será gobernar para todos.

Estou convencido de que Galicia alcanzará as súas mellores cotas de igualdade e benestar se todos remamos conxuntamente. Se traballamos xuntos Galicia sairá adiante.

Nos vindeiros catro años, non buscarei outra cousa que estar á altura da sociedade que nos otorgou 39 escanos na Cámara Autonómica.

De novo, grazas ".




Publicado por A.N.Feijóo (Ourense,1961) en 04:07 134 comentarios
Etiquetas: albertonúñezfeijóo, eleccionesgalicia, feijóo, feijóopresidente

antonio.
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.